Re: [LINUX:669] Re: ICQ sorunu

Can (can@gate.marketweb.net.tr)
Sun, 6 Sep 1998 09:01:01 +0300 (EEST)

On Sun, 6 Sep 1998, Doga Orkan DERE wrote:

> [...]
Oncelikle Java ICQ ise kullanmaya bile deGmez
> ICQJava'ni ne yazik ki boyle salakca bir bug'ivar ve yapilabilecek
> birsey yok. En azindan ben bu bug ile icqjava'da karsilastim ve simdi
> licq'ya geciyorum diyim. AMa licq veya baska bi icq clone kullaniyosaniz
> bilemeyecegim :))
> Gorusmek uzere
licq ise x'de calI$Io her seferinde x'e gecmek de zor

> --
>
> Doga Orkan DERE
> orkan@bigfoot.com

benim tavsiyem micq , console'da calI$Iyo ve cok rahat bi$ey ctrl+z ile
prompta dOnUp acInca gelen msgleri falan okuyabiliyorsunuz.
http://altair.raksnet.com.tr/bourne/stuff'In iCine upload ettim
iCinde iki versionu da var
SaygIlar...