Re: [LINUX:293] Re: bir problem

Savas Irez (savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr)
Thu, 20 Aug 1998 14:47:08 +0300 (EEST)

On Thu, 20 Aug 1998, Sait Karalar wrote:

> yazvus bey in de dedigi gibi;
>
> her kullaniciya her hakki vermek yok!
> ugo - user group others olayi var;
>
> yine de ille de isterim derseniz aklima soyle bir olay geldi;
>
> mkdir /public
> chmod -R /public
>
> ve
>
> /etc/crontab icinden her 5 dakika da bir "myfile" isimli dosyayi
> calistirisiniz;
>
> myfile in ici de
>
> #!/bin/bash
> # /etc/my-bin/myfile
> # This file is to change permissions of /public
> chmod -R 777 /public

Boylece her dakika bir kullanicinin baska bi kullanicinin dosyasina erisip
silmesi ihtimalini de ortaya cikarirsiniz ;)))

> koyarsiniz
> /etc/crontab icine de sole bi seydi sanirim;
>
> # This line to run myfile in each 5 minutes...
> 0,5,10,15,20,25,30,35,40,45,50,55 * * * * /etc/my-bin/myfile
>
> .. yada 1 dakika da bir
>
> man 5 crontab <-- ile bakarsiniz;
>
> bi cesit cozum iste... tavsiye edilmez ya... aklinizda bulunsun

Savas Irez Selcuk Universitesi
email: savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr Bilgisayar Muhendisligi
email: savasirez@hotmail.com
email: savas@konevi.cc.selcuk.edu.tr
Web: http://www.ceng.selcuk.edu.tr/~savas
ICQ: 13399123
AIM: savasirez
-*
Hiroshima-45, Chernobyl-86, Windowz-95, Memfiz98 ?!?