Re: [LINUX:292] 9.1 Gb disk

Savas Irez (savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr)
Thu, 20 Aug 1998 14:43:37 +0300 (EEST)

On Thu, 20 Aug 1998, Levent Dikmen wrote:

> Bir adet 2x9.1 Gb Raid Hd.li kocaman bir serverimiz var. Buna tabiki
> linux yuklemek
Bu noktada ben bi soru sorayim
Hic arastirmadim ama yakinda arastirabilirim, cunku bizde de 4 islemci,
1gb ram, 36gb Raid diskli makinaya linux kurma olasiligi var.
Raid diskleri linux goruyormu ?
4 Cpu sorun cikarir mi ?
bu konularda deneyimini paylasmak isteyen var mi ?

> istiyorum. Yaklasik 3000 user acilacak ve tüm internet servisleri
> kullanilacak.
>
> sorunum ise:
> 1-Acaba bukadar kisi ve tüm internet servislerini kaldirirmi?
> 2-Partition yapmak istedigimde 4 Gb dan fazlasini gormuyor.
> 3-Vazgecip NT mi kurayim :))
>
> iyi calismalar.

Savas Irez Selcuk Universitesi
email: savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr Bilgisayar Muhendisligi
email: savasirez@hotmail.com
email: savas@konevi.cc.selcuk.edu.tr
Web: http://www.ceng.selcuk.edu.tr/~savas
ICQ: 13399123
AIM: savasirez
-*
Hiroshima-45, Chernobyl-86, Windowz-95, Memfiz98 ?!?