Re: [LINUX:294] Re: 9.1 Gb disk

Ozerk Alpay (ozerk@prosoft.com.tr)
Thu, 20 Aug 1998 15:42:42 +0200 (TRK)

On Thu, 20 Aug 1998, Faruk Atagun wrote:

> bir linux server icin 3000 user daha yolun basi demek :))

doGru olabilir, ama bu daha Cok donanIma baGlI =)

benim size birkaC sorum olacak,
internet servisleri derken tam olarak neleri kastediyorsunuz?
bu 3000 kullanIcI server'a baGlanIp serverdan netscape CalIStIracak mI? =))
bu 3000 kullanIcI unix shell acc. sahibi olacak mI?
bu 3000 kullanIcI kendi homepage'lerini bu makinada tutacak mI?
makinanIn iCin bUyUk bir ftp arSivi olacak mI? sUrekli bu arSive
ulaSIlacak mI?
bu 3000 kullanIcInIn tum authentication iSlemlerini bu makina mI
yUrUtecek?
makinanIn Uzerinde file server olacak mI? makina domain controller'lIk
yapacak mI?
proxy CalISacak mI? cache tutacak mI?
mail server olacak mI?
vs. vs. vs. vs.

siz eGer tam olarak neler yapmak istediGinizi sOylerseniz daha Cok
yardImcI olabiliriz.
eGer bir Sekilde 'Linux bu iSi kaldIramaz' gibi yersiz bir kanIya
dUSerseniz bir kere daha dUSUnUn. 'Linux ile uGraSamam Simdi' gibi bir
sonuca inatla varIrsanIz alternatifiniz yinede NT olmasIn.
dISarIda pek Cok paralI ve bedava UN*X tipi iSletim sistemi var.
ayaGInIzI yere saGlam basIn, iki uCuSan klasOre tav olup 3000 kullanIcIyI
gates'in insafIna bIrakmayIn.

PS- siz iSletim sisteminizi seCin (Linux, =))) evet seCin Linux'u
korkmayIn =))) ben raid konusunda yardImcI olurum =)

saygIlar.

Ozerk Alpay
Prosoft Iletisim Sistemleri
Tel: +90 (312) 4401222