Re: [LINUX:485] sosyal linux

M.Ali Kucuk (mali@escortnet.com)
Fri, 20 Feb 1998 12:24:07 +0200

gultekin onan wrote:

> Sevgili Arkadaşlar,
>
> "Destekleriniz" için teşekkür ediyorum.
> Madem istemiyorsunuz ben de sizleri "makalelerimden" mahrum bırakıyorum.
> Zaten kimsenin de pek ilgilendiği yok. Türkçe yazıyorum diye millet bana
> biraz gıcık oluyor galiba.
>
> Ben bunu bildiğim tek linuks tartışma grubu olduğu için
linuks degil linux (kasyi yapiyor gibisin)

> kuruluşunda "yalnızca teknik konular tartışılacaktır" diye bir
> ön-kabul varsa lütfen beni haberdar edin, zamanınızı ve bant
> genişliğinizi çaldığım için bi kere daha özür diliyim.
kurulusunda olsa ne farkeder olmasa. su anda boyle bi islevi varya
yetmiyormu? (tam devlet mantigi) nesi kotuki bunun

> Ayrıca şu Türkçe karakterler meselesine bir çözüm getirebilir miyiz
> lütfen? Benim hiç rastlamadığım bir sorun olduğundan algılamakta güçlük
> çekiyorum. Türkçe yazabilecekken yazmamak benim son derece kanıma
> dokunurdu. O nedenle benim yazılarımı okurken başı dönen arkadaşlardan
> rica ediyorum, BU SORUNU SİZ ÇÖZÜN! MS Explorer
bunca insan turkce karakter kullanmiyor iste. hayir, siz degistirseniz
ne farkeder. kan meseleside ne abarti ama. sanki latin karakterleri
turkler bulmus gibi