Re: [LINUX:517] Re: Redhat on Sun Sparc!!!

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Fri, 20 Feb 1998 12:16:42 +0200 (EET)

On Fri, 20 Feb 1998, Giray Devlet wrote:

> buna benzer birsey geldi basim ... bendeki sorun floppy surucusunun bozuk
> olmasiydi ... network'den boot etmeye calisaniz? sonra disket bozuk
> olabilir ... yada image bozuk olabilir ...
>
> ftp://ftp.yediteped.edu.tr/pub/linux/RedHat/sparc/images/boot.img
Yalniz floppy drive bozuk olsaydi herhalde SILO: promptunun gelmesi ve
image'i uncompress etmesi mUmkUn olmazdi diye dU$UnUyorum!!!!
Yalniz ikinci durum belki sOz konusu olabilir yani image'in bozuk
olmasi...
$imdi yeni bir image Cekip denemem lazim !!!
Yalniz ilgi Cekici ba$ka bir nokta bu hatayi boot esnasinda en ba$ta
vermesi... Acaba Sparck'in BIOS pili bitmi$ yada CMOS'da hata meydana
gelmi$ olabilir...
Neyse bir bakalim ...:))
LinuX the Best...
Devrim