Re: [LINUX:500] Redhat on Sun Sparc!!!

Ahmet Soner TAN (ast@linux.egt.anadolu.edu.tr)
Fri, 20 Feb 1998 12:22:40 +0200

Devrim SERAL wrote:

> Selamlar millet...!!!
> Size kar$ila$tiGim sorunu aktarmak istiyorum..
> Bizim bi tane eskiden kalma Sun Sparc IPC'miz var ...
> konfigurasyonu 8 MB ram 250 SCSI HDD , Ethernet ....
> Neyse donanim konusunda pek fazla bilgim yok(Sparckta!!)
> Gelelim ana konuya Redhad 4.2 yUklemeye Cali$tim...
> boot.img Metudan Cektim...

metuden cektigin RedHad kesinlikle i386 (intel 386) versiyonu...
yanı o kernelde pc turü (i386, 486,pentium, ve uyumlu islemciler
kullanan) bilgisayara linux kurabilirsin... Bu islemcileri iceren
makineler dısında birine linux kurmak istiyorsan benim bildigim onlar
icin Türkiye icinde bir yansı yok....

www.linux.org
www.redhat.org
www.slackware.org

adreslerine bir bak.. belki oralarda SunSparc icin linux bulabilirsin

(SunSparc ta zaten bir unix (Sun'un Unix'i??) yüklü degil mi.. neden
linux'u yüklemek istiyorsun??)