Re: [LINUX:333] raid ve linux

@kc ("@kc")
Sun, 15 Feb 1998 12:37:56 +0300 (EET)

Bildigim kadariyla, Linux Slackware dagitiminin bu destegi var. RAID
diskleri tanitabilmen icin kernel'in RAID'in bagli bulundugu SCSI Host
adapter'i tanimasi gerekir. Bunun icin Setup ta kullanacagin boot ve root
disketlerini hazirlarken, SCSI yi veya ozellikle kullandigin SCSI Host
adapter'i destekleyen image'leri kullanmalisin. boot ve root disketleri
ile ilgili howto'lara bakmani da tavsiye ederim.

Saygilar,

Arda Kaan CAKIR

A senior at
Ege University