Re: [LINUX:336] Duzgun bir samba config.'i

Tevfik Uret (tevfik@ogu.edu.tr)
Sun, 15 Feb 1998 18:03:30 +0200

kullanicilar win95 den baglanip linux deki hesaplarini gorecekler ise
windows netbios isimleri de linux deki login isimleri ile ayni olmali
yok eger ben soyledigini anlamadi isem smb.conf icinde %m ile netbios tan
gelen isimleri alabiliyorsun, oradan sorununu cozebilmelisin
ben ise soyle bir uygulama yapmistim
kullanicilar netbios da ve linux de ayni isimi kullaniyor ve linux deki
hesaplarina sifrelerini girerek ulasiyorlar..

--
O G U   I n t e r n e t   S i s t e m   Y o n e t i c i s i