Re: [LINUX:311] hata mesaji

Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR
Sun, 15 Feb 1998 11:25:32 +0200 (EET)

On Fri, 13 Feb 1998, Cihan Ozgen wrote:

> linux windowz daki gibi "Beklenmeye bir hata olustu.......:)" diye komik
> hata mesajlari vemesede. ara sira beni bu adam acep ne yapiyor diye cici
> hata mesajlari ile yokluyor.
>
> "INIT: Id "c6" respawning too fast: disabled for 5 minutes" gibi hos bir
> mesaji login prompt unda aliyom. Ne yazikki linux teki hata mesajlari ile
> ilk tanismam bu mesaj ile oldu. Acaba hata mesajlari ile ilgili ayrintili
> bilgi alabilecegim bir kaynak bilen varmi.

O hata mesajI
/etc/inittab dosyasIndaki

c6:12345:respawn:/sbin/agetty 38400 tty6 linux

satIrIndan kaynaklanIyor bUyUk ihtimalle. Bu sizin 6. konsolunuz. Ama
bOyle bir hata vermemesi lazIm. Bunu genelde melesa seri porttan bir
terminal baGlarsInIz fakat o anda ayarlar aCIk olduGu halde terminali
baGlamamISsInIzdIr. Veya modem tanImlamISsInIzdIr fakat o anda modem baGlI
deGildir. bOyle durumlarda verir.

isterseniz o satIrIn baSIna # koyarak deneyin.

---
SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.