Re: [LINUX:3479] Re: Samba & NT..

Cengiz Gunay (cengiz@compclub.itu.edu.tr)
Wed, 10 Dec 1997 19:20:56 +0200 (EET)

On Thu, 4 Dec 1997, Ugur ELCI wrote:

> On Wed, 3 Dec 1997, Cengiz Gunay wrote:
>
> [kIrpIldI]
> [kIrpIlmIStI]
>
> selamlar..
Merhaba,

> Su an bende yukardaki sorunu denemiS ve baSarIsIz olmuS durumdayIm.
> NT Domain'deki kendi user'Im ve Linux'daki user'Im + passwordlerim aynI..
BUrda bir belirsizlik goruyorum, acaba ayni kullanicilari hem linux hem de
NT'de mi yarattiniz ? Eger bunu yapmak sizin icin bir cozum oluyorsa o
zaman netlogon kullanmak yerine ag uzerinden profile dosyalarini tasiyarak
da uzaktan girisi simule edebilirsiniz. Bunun icin elinizdeki Samba'nin
doc/ dizinindeki dokumanlarda anlatiliyor. NT'de kullanici profile'larini
ag uzerindeki farkli bir makinaya koyabiliyorsunuz... (\\makina\dizin
seklinde). Biz bunu denemedik, bu konuda baska tecrubeleriniz varsa biz de
paylasmak isteriz, ayrica 18alpha surum hakkindaki tecrubelerinizi de
tabii.

> [...]
> makinada farklI bir user.. NT Doamin'de de aynI farklI olan user ve
> passwordleri de aynI fakat diGer makina hiC bir tUrlU Linux'u gORemiyor..
> ayrIca benim kendi userIm da hiC bir password sormadan Linux'u gOrebilmeme
> raGmen diGer makinalarda password soruyor. sizin dediginiz gibi yapmIS
> olmama raGmen benden baSka hiC kimse makinaya login olamIyor..
> bir kaC Ozellik vereyim.. benim NT Domain'deki userIm ugur Linux'daki de
> ugur ayrIca Onemli olduGunu sanmIyorum makinanIn WorkGroup'daki Name'i de
> ugur.. diGer makinanIn da bende ugur olarak geCen herSey diGer kiSinin

Bizimkinden farkli bir durum, NT makinasinda kullanici acip ayni sifreleri
kullanmayi denemedik... Win95 kullanmayi dusunmuyor musunuz ? Bazi
yonlerden daha kolay olabilir...

Iyi calismalar,

Cengiz Gunay,
ITU Bilgisayar Klubu teknik sorumlusu