Re: [LINUX:3479] Re: Samba & NT..

Varol Kaptan (varol@ii.metu.edu.tr)
Thu, 4 Dec 1997 14:06:49 -0200 (GMT+2)

On Thu, 4 Dec 1997, Ugur ELCI wrote:

> bir kaC Ozellik vereyim.. benim NT Domain'deki userIm ugur Linux'daki de
> ugur ayrIca Onemli olduGunu sanmIyorum makinanIn WorkGroup'daki Name'i de
> ugur.. diGer makinanIn da bende ugur olarak geCen herSey diGer kiSinin
> ismi ile geCiyor
> ve sorun COzUlebilmiS deGil..

Authenthification'u kim yapiyor, NT mi yoksa Linux mu? Arada bayagi fark
var. Linux NT Domain Controller ile beraber calisirken genelde
problem cikartiyor. Ornek config dosyasi gonderseydiniz iyi olurdu.

> PS: Samba versiyonu samba-1.9.17p2

Cok eski - son versiyora gecmenizi tavsiye ederim. Bu arada son alpha
versiyonu NT Domain Controller login support ediyor. Bir bakmakta yarar
var (Authentification'un Linux tarafindan yapilmasini istiyorsaniz).

> Ugur ELCI
> TUBITAK - BKYTM
> Kavaklidere / Ankara

Varol Kaptan