Re: [LINUX:3539] Re: =?Latin5?Q?Linux+Win95-=3EOK=2C_Linux+WinNT=3D=3F=3F_=28NetLogon=29?=

Cengiz Gunay (cengiz@compclub.itu.edu.tr)
Wed, 10 Dec 1997 19:11:34 +0200 (EET)

On Wed, 10 Dec 1997, Varol Kaptan wrote:

> Samba 1.9.17p2'de Domain Controller support'u yok. En son alpha'larda

Ne yazik ki var ve de Win95 makinalarda "Log onto Windows NT domain"
ozelligini kullanarak ve de Linux sunucuyu kullanarak giris yapabiliyoruz.

> (yani 1.9.18alpha???) Domain Controller olaylari implement edilmeye
> calisiliyor. Kisacasi alfa versiyonu kullanarak (benim bildigim en son
> 1.9.18alpha11) Linux'u Domain Controller yapabiliyor olmaniz lazim.

Belki sozunu ettiginiz WinNT icin domain controller destegi, cunku
(dokumanlari okudum, evet) Win95 icin sorunsuz calistigi halde NT icin
garanti veremediklerini soyluyorlardi. Yine de 'bazi efsanelere gore
NT'lerde de calisiyor' gibi tabirler vardi...

> Dokumanlara biraz daha dikattli bakmakta yarar var :-)

Hangi dokumanlardan bahsettiginize bakar, Samba'nin konu hakkindaki (hemen
hemen butun) dokumanlarini (birden fazla kere) okudum, samba'nin 18alpha
versiyonlari icin gerekli dokumanlari nereden bulabilecegimi soylerseniz
sevinirim, cunku 11p4 surumunde de henuz bu konuda bir degisiklik yoktu...

NT icin yazilmis dokumanlar ise ne yazik ki bu kadar alt duzeyde bir
sonuca ulasmamiza izin vermedi... (Aslinda biz de bu kadar alt seviyeye
inmeden halletmeyi tercih ederiz ama...)

Ilgi, bilgi icin tesekkur.

> Varol Kaptan
>
> Research Assistant
> Informatics Institute