Re: [LINUX:3475] Re: Samba & NT..

Ugur ELCI (uelci@tubitak.gov.tr)
Thu, 4 Dec 1997 10:58:52 +0300 (EET)

On Wed, 3 Dec 1997, Cengiz Gunay wrote:

[kIrpIldI]
> On Tue, 2 Dec 1997, Duzgun GUL wrote:
>
> Iyigunler,

> gercekten de UPPER yapiyor fakat dizinleri yuklerken yapmiyordu bizde.
> smb.conf'da
>
> case sensitive = no
> short preserve case = no
> preserve case = no
>
> yapmaniz gerektigine inaniyorum...
>

> regedit olayi bizim de ilk ve defalarca denedigimiz bir seydi, fakat sonra
> problemin daha farkli oldugunu anladik.
>
> Bir arkadasi sifresi sadece sayilardan ve buyuk harflerden olusuyordu ve
> [...]
[kIrpIlmIStI]

selamlar..
Su an bende yukardaki sorunu denemiS ve baSarIsIz olmuS durumdayIm.
NT Domain'deki kendi user'Im ve Linux'daki user'Im + passwordlerim aynI..
ben normal girebiliyorum ve istediGim Seyi yapabiliyorum.. fakattt.. aynI
makinada farklI bir user.. NT Doamin'de de aynI farklI olan user ve
passwordleri de aynI fakat diGer makina hiC bir tUrlU Linux'u gORemiyor..
ayrIca benim kendi userIm da hiC bir password sormadan Linux'u gOrebilmeme
raGmen diGer makinalarda password soruyor. sizin dediginiz gibi yapmIS
olmama raGmen benden baSka hiC kimse makinaya login olamIyor..
bir kaC Ozellik vereyim.. benim NT Domain'deki userIm ugur Linux'daki de
ugur ayrIca Onemli olduGunu sanmIyorum makinanIn WorkGroup'daki Name'i de
ugur.. diGer makinanIn da bende ugur olarak geCen herSey diGer kiSinin
ismi ile geCiyor
ve sorun COzUlebilmiS deGil..

ilgilenen olursa sevinirim..

Iyi CalISmalar..