Re: X win'de 16bit

Hirac Kasapoglu (hirac@hidiv.cc.itu.edu.tr)
Wed, 22 May 1996 15:47:22 +0200 (EET)

On Wed, 22 May 1996, Atakan Gurkan wrote:

> Tamam ama kartin markasi lazim. X acilirken bunu detect edip yazar zaten.
> Ornegin benim bir CLGD5422 im var linear adressing yapiyo. Membase adresi
> filan lazim. Belki baska kartta baska isler de gerekir.

Chipset: S3 Trio 64+
RAM : 2 MB

Chipset vs. X veya XF86_S3'un calistirilmasi icin gerekli. Bunlar
calisiyor yani /etc/XF86Config dosyasi tamam. Baska bir config. problemi
olmasi gerekiyor.

tekrar edeyim.

X -query hidiv -bpp 16

komutu ile linux'u X-terminal olarak baska bir makineye baglayabiliyorum
16 bitlik (64K) renk ile. Sorun startx veya openwin ile ayni sekilde 16
bit renk modunda calistiramam.

Saygilar

PS: X-win;den ciktigim zaman X -probeonly bilgisini de gonderirim.

Hirac Kasapoglu SENNA is always the best.
ITU Computer Center, Turkey Rest in peace Ayrton
hirac@itu.edu.tr We will miss you
http://www.itu.edu.tr/~hirac