Re: Lilo

SeLaMi AkSoY (selami@dolphin.cclub.tubitak.gov.tr)
Mon, 13 May 1996 17:23:50 +0300 (EET DST)

On Mon, 13 May 1996, HULK wrote:

> merhaba ben makinesine yeni linux kurmus biriyim
> benim derdim lilo ile (daha dogrusu lilo nun telafi edemedigi dos
> hatalar` ile )
>
> benim makinada dos vard` (hala var) ve ben 850 lik diskimi 4 e bolmustum
>
> bunlarin id leri soyleydi
>
> c: 01
> d: 04
> e: 04
> f: 04
>
> sonra ben f surucumu temizledim ve o partition u
> 05 ( yani extended ) yaptim. (setup oyle yap dedi )
> bu extended icinde 82 ve 83 var tabi ki

> [...]

Dos ile birlikte Linux'u ben de kullanIyorum. Simdiye kadar hemen
hemen hic sorunla karsIlasmadIm. YalnIz bildigim kadarIyla 32 MB'dan
buyuk dos partitionlarInIn ID si 6 olmasI gerekiyor (En azIndan
benimkisinde oyle ve sorunsuz) ve linux kurulu partition'un ID si 83
Linux Swap'in ID si ise 82.

| Selami AKSOY |
| |
| e-mail: selami@dolphin.cclub.tubitak.gov.tr |