Re: Lilo

Yavuz Selim Komur (yavuz@akdeniz.edu.tr)
Mon, 13 May 1996 21:57:59 +0300 (EET DST)

Bu mail'den anlayabildigim kadari ile dos fdisk'i ile yaratilmis olan
extended partion uzerine linux ile yeni bir duzenleme yapilmis..
Linux boot ederken
hda: hda1 hda2 <hda5> <hda6> <hda7>

(yada benzeri)
seklinde bir partion table vermesi gerekir.. Siz (yukaridakine gore)
hda7'yi yeniden bolumlendirdiniz..
Ama buyuk ihtimal ile hda2 bir ' 5 Extended' olmasi gerekiyor..

Size tavsiyem.. linux fdisk'i ile hda7'i silin ve iki yeni partion
yaratin.. ve bunlari Linux native ve swap isleyin..

Selamlar.
Yavuz
No brain, still headache.
Aglama, doverim!