Re: Lilo

Huseyin Cuneyt Aka (ylcs001@sardes.iyte.edu.tr)
Fri, 17 May 1996 11:42:46 +0400 (MEDT)

Huseyin Cuneyt Aka
Izmir Institute of Technology
Tel: +90 232 441-9700
Fax: +90 232 441-9596
E-Mail: Cuneyt.Aka@iyte.edu.tr
http://cs.iyte.edu.tr/~cuneyt/

On Mon, 13 May 1996, HULK wrote:

> merhaba ben makinesine yeni linux kurmus biriyim
> benim derdim lilo ile (daha dogrusu lilo nun telafi edemedigi dos
> hatalar` ile )
>
> benim makinada dos vard` (hala var) ve ben 850 lik diskimi 4 e bolmustum
>
> bunlarin id leri soyleydi
>
> c: 01
> d: 04
> e: 04
> f: 04
>
> sonra ben f surucumu temizledim ve o partition u
> 05 ( yani extended ) yaptim. (setup oyle yap dedi )
> bu extended icinde 82 ve 83 var tabi ki

> [...]
merhaba,
zannedersem senin sorunun hdisk ini gercek anlamda partitioning yapmak
yerine dort ayri drive tanimlamandan kaynaklaniyor. Linux u kurdugun
drive altinda sorun yok ancak bu sekilde diger drive lara ulasman mumkun
degil. Yapman gereken ise hdisk inin bir backup ini alip tekrar bir tek
C:\ drive ini tanitarak (bu arada istedigin buyuklukte bir
primary dos patition i yaratmayi unutma) formatlamak. Partitioning
islemini linux altinda yaparsan sorunun cozumlenir. Aklima gelen baska
bir cozum ise (ben bunu denemedim ama zannederim olur) linux altinda
diger drivleri device olarak tanitman olabilir. Sana kolay gelsin.