Re: no responce.

Murat Balci (balci@bornova.ege.edu.tr)
Wed, 24 Jan 1996 12:46:38 +0300 (EET)

On Wed, 24 Jan 1996, F Kagan Guerkaynak wrote:

> sey ethernet mi SLIP mi

ethernet karti var , ne2000 uyumlu compex.

> ethernet ise kart ???
> RIP mi calisiyor ??

Hayir RIP yok.

> /var/adm/messages de bu konuda herhangi bir mesaj

Jan 23 21:13:01 sevenup kernel: ICMP redirect from 155.223.0.254
Jan 23 21:13:01 sevenup kernel: ICMP redirect from 155.223.0.250

gibi mesajlar var yer yer..

> Simdilik belki keep alive tarzi cron'a aralikli bir ping koysan bir ise
> yarar ??
> ping -q -c 2 baum02.ege.edu.tr, mesela

:)

bunun tersini bronovadan crondan yapmayi dusunmustum :) Ama sonuc
cikmazsa onu yapcam herhalde :)

> Baska kernel ile kullaniyordun bildigim kadari ile, yeni mi ortaya cikti
> yoksa (belki) uzun sure vardi da yeni mi farketmeye basladin ??

Hayir cok uzun zamandir ayni kerneli'i(versiyon olarak) kullaniyorum.
Sanirim uzun suredir var, ancak disaridan gorulmedigini yeni farkettim.
Daha onceden telnet lerimin close olmasindan supheniyordum, ama bunun
sebebini telnet programina vs. atiyordum. Sorunun baska birsey oldugunu
yeni anliyorum.
murat.

----