Re: problem, netscape vs

Murat Naz [Delibalta] (naz@lablinux.bim.ktu.edu.tr)
Thu, 25 Jan 1996 10:54:03 +0200 (EET)

On Tue, 23 Jan 1996, Yener YIGIT wrote:

> silindi

> Sayin Naz,
> Bu kadar kisi verdiginiz bu kadar az ip ucu ile size yardim etmek icin
> ugrasirken siz bu kisileri "tutarli bilgisi olmamak" la
> degerlendiriyorsunuz. ilginc.

hayir beni yanlis anladiniz arkadaslara cok tesekkuer ediyorum bana
vakit ayirdiklari icin ama soruna tam bir cozum gelmedigini soylemek icin
bu kismi ilave etmek istemistim yoksa butun herkes mihakkak bilgili
kisilerdir.onlara tekrar tesekkur ediyorum
> Sorunun yanlis yerden alma sorunu oldugunu daha once
yazmistim. > Ki buradaki tek hata KISI hatasidir.