Re: no responce.

Murat Balci (balci@bornova.ege.edu.tr)
Thu, 1 Feb 1996 13:51:22 +0300 (EET)

On Wed, 24 Jan 1996, F Kagan Guerkaynak wrote:

> Simdilik belki keep alive tarzi cron'a aralikli bir ping koysan bir ise
> yarar ??
> ping -q -c 2 baum02.ege.edu.tr, mesela

Bu ise yariyor gibi gorunuyor, tesekkurler. Ama hos olmayan bir
huyu var, cron her 15 min.de bir calisiyor. ama programin (ping'in) kisa
ciktisini mail ile yolluyor her seferinde.. ve haliyle hergun yuzlerce
mail silmek pek hos birsey degil.. bir oneriniz varmi ?

Bu arada baska bir sorunumuda yazayim :) Simdiye kadar hep 8 bpp
ile calismak zorunda kaldim. 16 bpp yi her deneyisimde makine
kilitleniyor ve hardboot etmek zorunda kaliyorum. Yaptigim sey :

startx -- -bpp 16

Linear optionu acik. Orada yazan 2 MemBase'ide denedim, ama sonuc
olumsuz. Ekran karti Cirrus Logic GD5428 1 MB ram. Makine dx2-66 16 MB Ram.
Biraz readmelere bakmistim zamaninda, ama cok sacma birsye yaziyordu, 16
MB ram'i olan makinelerde 16 bpp calismiyormus ! ( :( ) ( ama altinda
calisyormus ! )

Bir fikri olan varmi ?
murat.

Murat Balci UNIX sys. Admin
s-mail : Ege Universitesi B.A.U.M - Bornova, IZMIR, TURKIYE.
e-mail : balci@bornova.ege.edu.tr Phone :+(90)(232)3881080-253