[Pardus-kullanicilari] OSX86 - MacOsX'te Pardus CD'si

Murat Ödünç murat.asya at gmail.com
15 Mar 2011 Sal 04:41:03 EET

Selam

Ben daha önce denemiştim. Sorunsuz çalışmıştı. Sanırım sizin ISO'nuz
bozuk. Pardus ISO dosyasını kontrol edin. Bir de Kullandığınız MAC
orginal mi yoksa normal PC'ler için kırılmış MAC mi ? Kırılmış sürümü
ise Donanın Sanalaştırmasını kapatın, sonra tekrar boot etmeyi deneyin.
Sanal makinenin boot ayarlarının doğru olduğundan da emin olun. Şuan
aklıma gelenler bunlar.