[Pardus-kullanicilari] OSX86 - MacOsX'te Pardus CD'si

Ilker BERKMAN iberkman at bahcesehir.edu.tr
14 Mar 2011 Pzt 23:40:27 EET

Teşekkür ederim Emre Bey,
İlk boot için iso'yu mount etmem gerekmez mi? Pardus iso'sunu mount edemiyorum.

Zaten Ubuntu CD'sini okumasına rağmen virtualbox ile Ubuntu da
kuramadım MacOsX üzerine. Windows üzerinde ise problemsiz sanal makine
oluşturup Pardus kurabildim.. Sanırım MacOs'un naneliği.
5 GB RAM'den 2 GB ayırdım. Hata mesajı bile vermeden sanal makineyi durdurdu.
Kısmet değilmiş. Biraz daha kasalım bakalım. Sonuç alabilirsem paylaşırım.