[Pardus-kullanicilari] grub nasıl (BUDUR)

Ismail SEZEN sezenismail at gmail.com
14 Mar 2011 Pzt 21:58:37 EET

2011/3/14 Canberk Demirdelen <divemaster at istanbul.com>

> Sayın İsmail Sezen;
> Bu sorunu kafaya taktım ve inanın bana son 3 saat içerisinde 4 kez 2011
> kurdum.
> daha evvelki yazıları takip etiyseniz, naghtly ile değil 2011 sürümü ile
> kurdum pardus u..
> ve verdiğiniz likteki söylenenleri aynen uyguladım.
> amacım,  pardus kurulu iken mbr yok olunca nasıl geri getirileceğini bulmak
> idi. sonucta mis gibi herşeyi hazır pardus umu kaybettim ve olmamalı diyerek
> üzerine gittim. kurup kurup mbr yi mbrfix ile sildim. her söyleneni tek tek
> [...]

Onur KÜÇÜK'e teşekkür etmek lazım. Ben sadece internet ortamında uygun
çözümü aramakta öteye geçemedim; Pardus 2011 ile grub sorunu yaşamadığım
için :) Ülgen Bey'in de söylediği gibi, root ( komutu pardus'un yüklü olduğu
yeri bulabilmek adına kullanılıyor.

> bu arada   "  root (    +  tab  "    komutu falan iş görmüyor (yada bende
> görmedi). herkesin bilgisine..

Bu komutun artık kullanılamıyor olması gerçekten şaşırtıcı. Aldığınız hata
mesajında bu komutun kullanılabilir olduğunu söylüyor. Nedenini merak ettim
açıkçası.

> tüm ilgilenen paylaşımcılara sonsuz teşekkürler ederim.

Sorun çözülmüş olduğu için gerçekten çok mutlu oldum. 4 sefer pardus 2011
kurma kararlılığınızdan dolayı da tebrik ederim, herkesin harcı değildir. :)
Ama bu kadar deneyim boşa gitmesin bence. Uygun ve halka açık bir yerde
grubu nasıl kurtardığınıza dair ayrıntılı bir yazı yazarsanız, (En uygun yer
PardusWiki ama orada bunu yapabilme iznimiz var mı bilmiyorum) zaferinizi
taçlandırmış olursunuz diye düşünüyorum.

--
 İsmail SEZEN
    Physicist