[Pardus-kullanicilari] grub nasıl (BUDUR)

Canberk Demirdelen divemaster at istanbul.com
14 Mar 2011 Pzt 21:43:54 EET

teşekkür ederim uyarı için..

ben root u komut olarak algıladım sanırım.
ve o şekilde uyguladım. ilk günden beri kullanıcısı olduğum pardus
projesinde ki cahilliğime verin lütfen..

geçmiş olsun dileğiniz için teşekkür ederim..
laf aramızda çok da sevindirik oldum.. :)

tekrardan teşekkürler..

--
   Canberk Demirdelen

Ülgen Sarıkavak yazmış: