[Pardus-kullanicilari] 2011 programı kurumsal a nasıl?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
11 Mar 2011 Cum 13:25:54 EET

2011/3/11 Canberk Demirdelen <divemaster at istanbul.com>

> çok teşekkür ederim.
> yazıya bakındım. fakat denemedim.
> konu aslında amsn değil.. ilk o denk geldiği için örnek olarak verdim.
> paket yapısı, yükleme zorluğu, mevcut arşivimi bitirmiş olması :) ,  wine
> çalışma şekli, konsola daha çok ihtiyac duyması v.b..

Paket sistemleri ayni, ama paketleri farkli, tekrar derlenmesi gerekir insa
dosyalarindan, o da bagimliliklari depoda varsa olur ancak.

64 bit icin wine henuz yok, 32 bit kutuphanelerini 64bit'e kurma calismalari
devam ediyor gelistiricilerimiz tarafindan, bunlar olunca 64 bit ustunde
calismayip 32 bit kutuphanelere ihtiyaci olan  skype, wine gibi programlar
da depoya eklenebilecek.

--
Emre