[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 kurulu disk bölümünün boyutunu büyütmek

Ziya Genç reverseangle at gmail.com
11 Mar 2011 Cum 10:56:14 EET

Merhaba.

Harddiskimde 4 bölüm var:
1-C:Win7
2-D:
3-E:
4-Pardus

Bunun yanında D ve E sürücüleri mantıksal bölüm üstünde.
Kurtarma bölümü yok.

Pardus kurulu olan bölümün boyutu 10 GB.
Ben bu bölümü, diğer bölümleri küçültüp 20 GB yapmak istiyorum.

Dİğer bölümleri küçültme işini yapabilirim ama pardusu nasıl büyüteceğim?
Hiren's Boot CD kullanarak sistemi açıp Acronis Disk Director ile diğer
bölümleri
küçültüp pardusu büyütsem acaba sorun çıkar mı?2009 sürümünce yaptım ve
sistem açılmadı.

Saygılarımla.