[Pardus-kullanicilari] 2011 programı kurumsal a nasıl?

Canberk Demirdelen divemaster at istanbul.com
11 Mar 2011 Cum 02:50:46 EET

ismail bey,
çok teşekkür ederim. lakin ben o kadar konuya haiz bir kullanıcı değilim.
kurumsal2 de wine ı bile alışık olmadığım bir yoldan çalıştırmayı zar
zor başardım.

burada bir sezernişte bulunmadan geçemeyeceğim.
win altında çalışmaya alışmış birilerine hiç kimse kurumsal ı daha iyi
diye anlatamaz. ve bu hali ile de daha evvel bahsedildiği gibi hiç bir
kurumda rağbet göremez.
kanımca yeniden yapılandırılarak eksiklerinin giderilmesi lazım.

tabii bunlar kişisel fikirlerim..

tekrardan teşekkür ederim..

--
   Canberk Demirdelen