[Pardus-kullanicilari] 2011 programı kurumsal a nasıl?

Ismail SEZEN sezenismail at gmail.com
11 Mar 2011 Cum 02:44:13 EET

Daha önce de buna benzer iletiler görmüştüm listede. Kurumsal 2 ve 2011 'in
paket yönetimi aynı değil kanımca. Lakin eğer kurumsal 2 kurulu ise
bilgisayarınızda, amsn pisi inşaa dosyalarını edinip, kurumsal 2 altında
yeniden inşaa etmeyi deneyebilirsiniz. Buna benzer bir şeyi, Pardus 2011
deposunda olmayan Codeblocks 10.05 uygulamasını 2009 deposunda bulunan pisi
inşaa dosyaları ile yeniden derlemiş ve 2011 üzerine kurmuştum. Bu işlem
kurumsal 2 ve 2011 arasında daha az hata ile gerçekleşecektir kanımca.

--
 İsmail SEZEN
    Physicist