[Pardus-kullanicilari] Erkan Tekman Bey ve Ekibine..

Ismail SEZEN sezenismail at gmail.com
9 Mar 2011 Çar 23:34:44 EET

2011/3/9 omer akyol <omer.akyoll at gmail.com>

> slm
> ben yeni pardus kurmayı düşünüyorum pc de şimdi xp yüklü ben format atarken
> öncelikle xp cdsindenmi format atacağım. ha birde şu cd olayı ben tubitakın
> sitessinden paradus u indirdim ne yapmam gerekli bana ayrıntılı bilgi
> verirseniz sevineceğim

Ömer Bey, bu yardım talebinizi bu konuya "cevapla" yapmak yerine ayrı bir
e-posta olarak listeye gönderir misiniz? Bu konu başlığı altında devam
etmemek ve daha anlaşılır biçimde yardım alabilmeniz adına...

Ve şu sorulara cevap verirseniz, daha hızlı yardım alabilirsiniz:

1- XP yüklü olan sistemin yanına Pardus mur kurmak istiyorsunuz? Yoksa XP
yüklü sistemi tamamen kaldırıp yerine Pardus kurmaya mı niyetlisiniz?

2- Özgurlukicin.com sitesinde CD talep edebilirsiniz lakin beklemeniz
gerekir. Bunun yerine

http://wiki.pardus-linux.org/index.php/Nas%C4%B1l:Pardus_CD/DVD%27si_Yazmak

veya

http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Windows_ortam%C4%B1nda_Pardus_Kurulum_DVD%27si_olu%C5%9Fturmak

adreslerindeki yönergeleri izleyerek Pardus 2011 'i DVD'ye yazdırabilir ve
kurulum işlemi için

http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Kurulum/2011

adresine başvurabilirsiniz. Tereddüte düştüğünüz noktada, Listeye problemi
açıklayıcı yeni bir başlık altında mesaj atarsanız, daha hızlı yardım
alırsınız.

--
 İsmail SEZEN
    Physicist