[Pardus-kullanicilari] Camia dağıtımı

Orkun coskuno_99 at yahoo.com
9 Mar 2011 Çar 23:09:40 EET

Cevabınız için teşekkürler Selim Bey.

- Aşağıda paketin bakımı demişsiniz, bakımdan kastınız nedir ?
- Diğer dağıtımlarda ( ubuntu vs.) bu işlerin nasıl işlediği konusunda bilgi verebilir misiniz ?

Belki de sizin aşağıda yazdığınız gibi noktalar bir liste yapılıp nelerin düzelip, nelerin düzelemeyeceği açıklığa kavuşturulabilir. Buna göred e böyle bi dağıtıma ihtiyaç var mı yok mu sorusu cevaplanabilir diye düşünüyorum.

--- 09/03/11 Çar tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> şöyle yazıyor: