[Pardus-kullanicilari] Camia dağıtımı

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
8 Mar 2011 Sal 16:32:42 EET

Ahmet bey,
Burada yorum yapan bir çok insanın yeterince bilimsel derinliğinin olduğunu,
dili ne için ne amaçla kullanıldığını en az sizin kadar bildiğini
unutmamanız
Kimse dilin kökünün neresi olduğunu tartışmıyor, yapılan bu ortamı kullanan,
aydın, paylaşımcı ve hassasiyeti olan insanların fikirlerini yazmaları.

Selim bey,
Çok rica ederim, insanların bu kadar dilin dejenere edildiği bir ortamda
hassasiyetlerini dile getirmesini yadırgamayınız.
Bahsi geçen şahsiyetin yaşadığı ülkelerde bizdeki kadar dil dejenerasyonu
maalesef yok, olmadığı içinde kimse neye be ad verelim tartışması yapmıyor.
Kolay gelsin.