[Pardus-kullanicilari] x86_64 Skype

Ismail SEZEN sezenismail at gmail.com
7 Mar 2011 Pzt 16:13:23 EET

Kendi adıma, 64bit kurdum ve depoda olmayan paket ihtiyaçlarımı kendim
giderdim. Eğer bir şekilde ihtiyacım olan yazılımları 64bit altında
kuramamış olsaydım, 32bit'e geçecektim. Şu anda gayet memnunum. Emre bey 'e
katılıyorum, öncelik meselesi.

Son olarak altını çizmek istiyorum, Ali Bey 'in karşılaştığı problem 64bit
deposunda henüz 32-bit uygulamaların çalışması için gerekli 32-bit
kitaplıkların olmamasından kaynaklanıyor. Devel deposundada bu bağımlılık
eksik olduğu için hata alınmış. Emre Bey 'in cümlelerinin arasında
kaybolması ihtimaline karşı altını çizmek istedim :)

Bir diğer husus, 2011 'in erkenden çıkması için topluluk çok baskı yapmıştı
yanılmıyorsam, herkesi bir heyecan sarmıştı. Yanlış mı hatırlıyorum? Çay
demlenmeden içersek, tadından çok da fazla şikayet etmeye hakkımız yok diye
düşünüyorum.