[Pardus-kullanicilari] Erkan Tekman Bey ve Ekibine..

Ismail SEZEN sezenismail at gmail.com
6 Mar 2011 Paz 11:08:50 EET

Ben de ilk defa 2011 kurmayı denediğimde aynı acemiliği yaşamıştım. Ben
diskimdeki verileri kaybetmek benzeri sorunlar yaşamadım lakin 2011'in
kurulum sürecindeki yeni disk bölümlendirme seçeneklerini anlamak gerçekten
oldukça zor. Açıkçası bununla ilgili çok açıklayıcı bir yardım metni de
bulamadım. Yeni sürümlerde değişiklik yapılan bölümler için, geçişi
kolaylaştırmak amacıyla yardım metinlerinin hazırlanmasına önem verilmesi
gerekir kanımca.

--
 İsmail SEZEN
    Physicist