[Pardus-kullanicilari] pardus 2011 , nvidia ekran kartı, katkı deposu v.b

murat.asya at gmail.com murat.asya at gmail.com
31 Oca 2011 Pzt 23:51:52 EET

Bilgilendirme için teşekkürler..
Aslında Pardus için şuna benzer bir sayfa yaratmak lazım. Herkes kontrol
ederek donanımlarını alır. Böylece böyle tatsız durumlarla karşılaşmaz.
Bahsettiğim sayfa şu:

http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/HCL_10.6.6/Portables

31 Ocak 2011 23:24 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazdı:

> [...]
> kartı değiştirmek için bir mekanizma da yok.
> windows tarafında bu iş sürücü tarafından otomatik yapılıyor. nvidia
> geliştiricileri optimus teknolojisini linux için desteklemediklerini
> açıkça söylemişler. bunu daha önceki iletimde kaynağıyla yazmıştım oraya
> bakabilirsiniz.
>
> özetle şu an çift ekran kartlı dizüstü bilgisayarlar normal yollardan
> sadece onboard ekran kartını kullabiliyor. performanslı karta geçemiyor.
> hele windowstaki gibi güç durumuna göre grafik ekran açıkken hiç olmuyor.
>
> bu konuda deneme aşamasında olan çalışmalar var ama kesin çözüm bunu yapan

*____________________________________*
*

*
*

Murat Ödünç

*
*

İletişim Fakültesi

*
*

Anadolu Üniversitesi

*

Web Editör:
http://www.bedriagac.org

Kişisel Biloğum:http://muratodunc.wordpress.com

http://iltgunlugu.blogspot.com/

Sosyal Ağlar:

http://friendfeed.com/muratsplat

http://twitter.com/muratsplat  <http://twitter.com/muratsplat>

*İletişim Bölümü Google Groups:
*http://groups.google.com/group/auib*

Google Adense, Google Adwords, Google Analytics ve Google Webmasters
Tools Uzmanı*