[Pardus-kullanicilari] Chromium ve Google Code'deki Gomulu YouTube Videolari

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
31 Oca 2011 Pzt 22:09:17 EET

Merhaba,

Pardus 2011 64 bit kullanıyorum. Ekran kartı sürücüm fglrx. Google Code
üzerindeki projelerin ana sayfalarında YouTube videoları varsa tarayıcı
cevap veremez duruma geliyor [0]. Durumun genel olup olmadığını anlayabilmek
için birileri şu sayfaya [1] sorunsuzca girip giremediğini söyleyebilir mi?

Firefox'ta bu durumu tekrarlayamıyorum. Sayfalardaki video için kullanılan
kod parçası şu şekilde:

<wiki:video url="http://www.youtube.com/watch?v=xxxxxxxxxx"/>

[0] http://i56.tinypic.com/im45yt.png
[1] http://code.google.com/p/gps-gimp-paint-studio/