[Pardus-kullanicilari] pardus geliştiricilerine (kaffeine)

Mustafa Tosuner mztosuner at gmail.com
29 Oca 2011 Cmt 10:25:04 EET

28 Ocak 2011 23:23 tarihinde ümit kara <recakara61 at gmail.com> yazdı:

> Merhabalar,
> Pardusun ilk çıktığı andan itibaren takipçisi ve kullanıcısıyım.Evimde
> tv'yi bilgisayardan ve kaffeine programı aracılığıyla izliyorum.Ancak kanal
> aramada bazı frekansların eksik olması sebebiyle kanal bulunamıyor.Kaffeine
> frekans listesine frekans ekleyerek de sonuca ulaşamadım. Bu özelliği
> kullansam bile eski listemi yeniden düzenlemem lazım gelecek.2008.2 de
> video, ses ve frekans değerlerini girince listene direkt yeni kanal
> ekleyebiliyordun ve kullanışlı idi. 2008.2 den sonra bütün kararlı ve ara
> [...]

Sayın Ümit Kara

Kaffeine'nin bu sürümünde yeni kanal eklemek için;
 Ev Dizin'i nde Gizli Dosyaları Göster den sonra .kde -> share ->apps
->kaffeine dosyasını açın scanfile.dvb'i çift tıklayın burada
 [dvb-s/Turksat-42.0E]  satırını bulun altındaki tüm frekansları silin
Turksat'ın otomatik tarama frekansı olan 11844,2222,V,3/4 değerlerini
S 11844000 V 2222000 3/4
olarak girin vedosyayı kaydedip Kaffein programında kanalları taratın.

Taramadan sonra bulunamayan ve eklemek istediğiniz kanalların frekanslarını
yukarda açıklandığı gibi scanfile.dvb dosyasına yazarak taramaya devam edin
.Yeni Taramanın kısa sürede sona ermesi içinilk yazdığınız  Otomatik tarama
frekansını silin
Kolay gelsin.