[Pardus-kullanicilari] pardus geliştiricilerine (kaffeine)

ümit kara recakara61 at gmail.com
28 Oca 2011 Cum 23:23:57 EET

Merhabalar,
Pardusun ilk çıktığı andan itibaren takipçisi ve kullanıcısıyım.Evimde tv'yi
bilgisayardan ve kaffeine programı aracılığıyla izliyorum.Ancak kanal
aramada bazı frekansların eksik olması sebebiyle kanal bulunamıyor.Kaffeine
frekans listesine frekans ekleyerek de sonuca ulaşamadım. Bu özelliği
kullansam bile eski listemi yeniden düzenlemem lazım gelecek.2008.2 de
video, ses ve frekans değerlerini girince listene direkt yeni kanal
ekleyebiliyordun ve kullanışlı idi. 2008.2 den sonra bütün kararlı ve ara
sürümlerde bu özelliği bekledim.Kaffeine'ye bu özelliği tekrar  getirmek çok
mu zor? Tekrar böyle bir özellik yüklenemez mi?