[Pardus-kullanicilari] Airties Kullanıcılarının dikkatine

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
26 Oca 2011 Çar 19:32:17 EET

Zafer Bey
Airties 206 modemin birtek Pardus ile wpa şifrelemede sorunu yok. Sony vaio
notebook sitemizin wpa şifreli airties 206 modemin sinyalini yakalayıp
bağlanamadı. Daha öncede size belirttiğim gibi adsl modemin entegresine
yüklenen yazılımdan kaynaklanıyor ve wpa şifrelemede sinyal frekansında
kayma yapınca bant genişliği bu frekensa kadar geniş olan wireless alıcılar
bu sinyali yakalayıp bağlanabilirken standart olanlar bu sinyali
yakalayamadığı için bağklanamıyor.Tubitak ile temas etseler bile bu airties
modemin altyapısı olup kendileri tarafından bu yazılımın ndeğiştirilerek
frekans kaymasının önüne geçmeleri gerekir.Bu güne kadar airties,
tp-link,quest datron ve ismini hatırlamadığımbirkaç adsl modem dahil her
birinde farklı problemlerle karşılaştım ama INCA adsl 2/2 + modemde hiçbir
problkem yaşamadığım gibi modem arayüzünde ağıma bağlananları kaç dakika
bağlı kaldıklarına kadar takip edebiliyorum.En çok problem çıkaran modem ise
Airties oldu. İyi akşamlar.