[Pardus-kullanicilari] Airties Kullanıcılarının dikkatine

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
26 Oca 2011 Çar 17:13:58 EET

Arkadaşlar kullandığım Airties marka modemle WPA şifresi girerek internete
bağlanamıyorum (şu an sadece wep şifresi girerek bağlanabiliyorum).Sorunu
burayada yazarak çözüm aradım bu konu ile ilgili olarak hata kaydıda açtım,
ancak çözüm bulamayınca konuyu geçtiğimiz günlerde Airtesi arayarak ilettim
ve aynı gün akşam saatlerinde müşteri hizmetlerinden beni arayarak
bilgisayarıma bağlanmak istediler kendilerine izin vererek kullandığım
Airties RT 206 (v4) modemime bağlandılar ve sorunu bizzat kendileride
gördüler. Bugün saat: 16.30 sıralarında yine Airties Teknis servisinden
arayarak konunun AR-GE bölümüne iletildiğini ve yapılan testlerde sorunun
yazılımdan kaynaklandığını, zaman zaman Airtiesin sayfasını ziyaret ederek
yeni yazılım çıktığında yüklememi istediler. Ancak zaman konusunda herhangi
bir şey söylemediler. Ayrıca ısrarla şunu belirttiler Airtiesin hangi modeli
olursa olsun Pardus üzerinde sıkıntı yaşanan bütün modelleri kendilerini
arayarak bildirmemizi böylece sorunlara en kısada çözüm bulunabileceğini
belirttiler. Gerekirse Tübitak bünyesinde PARDUS geliştiricileri ile
diyaloga geçerek daha sağlıklı çözüm bulabileceklerini söylediler. Bu konuda
mağdur olan arkadaşlara duyurulur.

--
ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
http://www.vedatosmanoglu.com
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!
Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK