[Pardus-kullanicilari] Ekran kartı

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
25 Oca 2011 Sal 15:06:32 EET

Tekrar merhaba,

25 Ocak 2011 12:26 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazdı:

> Çift ekran kartı olanlar şunu deneyebilir.

azıcık bakındım. şöyle[1] ve şöyle[2] bir şeyler buldum. nvidia tarafında
durum pek iç açıcı değil malesef. linux kullananlar şimdilik çift ekran
kartı kullanan nvidia optimuslu dizüstü bilgisayarları almasın bence. boşuna
masraf olur. yazılana göre sadece tümleşik kart kullanılabiliyor.
fiziksel veya bios aracılığıyla bir switch yokmuş. gerçi ben aşağıdaki
bağlantıların sonraki sayfalarına bakmadım, yeni gelişmeler olabilir...

[1] http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=144750
[2]
http://forum.notebookreview.com/linux-compatibility-software/473915-no-support-nvidia-optimus-linux.html