[Pardus-kullanicilari] 2011, sorunlar.

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
24 Oca 2011 Pzt 18:33:17 EET

23 Ocak 2011 18:56 tarihinde Ahmet AKMAZ <ahmetakmaz at gmail.com> yazdı:

> Bence de çok karışık. Halbuki geliştiriciler, ustalastıkça daha sade ve
> basit bir yapılandırma olması gerekirdi. Bu yüzden bugün indirdiğim Pardus
> 2011_64'ü kurmaktan vazgeçtim.

Dün vazgeçtiğim Pardus 2011 64 bit'i bugün tekrardan kurmayı denedim ve de
başardım. Aslında geliştiriciler ilgili arayüz geldiği zaman kısa bir
açıklama ile neyin ne olduğunu açıklasalarmış bence gayet güzel olurmuş.
Neyse bu sürüm öncekilere göre daha hoş gibi duruyor. Tabiatı ile Wine,
İngilizce-Türkçe sözlükler gibi bazı eksikleri de yok değil. Her şeye rağmen
geliştiricilerin ellerine sağlık.