[Pardus-kullanicilari] 2011, sorunlar.

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
23 Oca 2011 Paz 18:56:56 EET

22 Ocak 2011 19:35 tarihinde Zafer OSMANOGLU <zosmanoglu at gmail.com> yazdı:

> Kurulumun karışık olduğu malesef kaçınılmaz bir gerçek olarak karşımıza
> çıktı. Ayrıca nedendir bilinmez kullanılan renkler hep soğuk renkler olarak
> karşımıza çıktı sıcak ve göze hitab eden renkler kullanılabilirdi.

Bence de çok karışık. Halbuki geliştiriciler, ustalastıkça daha sade ve
basit bir yapılandırma olması gerekirdi. Bu yüzden bugün indirdiğim Pardus
2011_64'ü kurmaktan vazgeçtim.

Nvidia ekran kartı ve amd işlemcisi olan makineme hiç bir pardus sürümü acpi

--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.