[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sorunu

güven tüfekçi guventufekci at gmail.com
23 Oca 2011 Paz 20:47:58 EET

Ünal Bey 2009.2 kullanıyorum , ama bende openoffice sorunu yaşanmıyor. Ben
sorunsuz kullanıyorum , sadece güncelleme problemi var. Serdar Bey ` in
bildirimiyle bu sorun ortadan kalkacaktır diye düşünüyorum. Şimdi izninizle
size bir şey sorayım: Buradan takip ettiğim kadarıyla aktif olarak burayı ve
pardusu kullanıyorsunuz. Direkt size sorarak sanırım gerekli cevabı
alacağım. 2011 yüklersem , 2009.2 deki dosyalarım silinir mi ? Yüklerken
özel bir şey yapmam gerekir mi ? İlginize çok teşekkürler