[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sorunu

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
23 Oca 2011 Paz 03:12:04 EET

On Sat, 22 Jan 2011 22:45:33 +0200
güven tüfekçi <guventufekci at gmail.com> wrote:

Merhaba;

> Uzun bir süredir güncelleme yaparken şöyle bir sorunlar karşılaşıyorum.
> Openoffice ile ilgili bir güncellemeye sıra gelince güncelleme bitiyor.
> Bunun çözümü nedir acaba ? Aşağıda Konsolda yazan hatayı veriyorum :

> openoffice-extension-presentation-minimizer için kaldırma öncesi işlemler
> çalıştırılıyor
> Program sonlandırıldı.
> Betik hatası: tr.org.pardus.comar.Internal: Unable to read
> '/var/db/comar3/scripts/System.Package/openoffice_extension_presentation_minimizer.py'

Hata test deposunda çözülmüştü, ama kararlı depoya aktarılmamış
sanırım. Konuyu ilgili geliştiricilere bildirdim, yakın zamanda problem
çözülecektir. Bildiriminiz için teşekkürler.

> İkinci bir sorum var :
> Pardus ile Kurumsal arasında ki fark nedir ?
>
> Şimdiden teşekkür ederim

Pardus sürümleri masaüstü kullanıcılarını hedef alan bir sürümken
Kurumsal sürümler daha çok kurumlarda kullanılmak üzere geliştirilen
bir Pardus sürümüdür. Kurumsal Deposunda Oyun paketlerini bulamazsınız
örneğin :) Ayrıca Pardus 2009 ve 2011'de kde4 kullanılırken,
Kurumsal2'de ise Kde3.5 kullanılmaktadır. Farklılıklar
detaylandırılabilir, ama ilk bakışta göze çarpanlar, sizin de ilginizi
çekebileceğini düşündüklerim bunlar.

--
Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr>