[Pardus-kullanicilari] 2011, sorunlar.

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
22 Oca 2011 Cmt 19:35:10 EET

Kurulumun karışık olduğu malesef kaçınılmaz bir gerçek olarak karşımıza
çıktı. Ayrıca nedendir bilinmez kullanılan renkler hep soğuk renkler olarak
karşımıza çıktı sıcak ve göze hitab eden renkler kullanılabilirdi.

22 Ocak 2011 16:25 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazdı:

> 2011 i boş bir hdd ye kurdum.
> Daha doğrusu kurmaya çalıştım.
>
> İlk pardus çıktığından beri kullanan biri olarak kurulum sırasında  hiç bu
> kadar zor ve karışık sabit disk yapılandırma ekranı görmemiştim.
> Nvidia ekran kartı ve amd işlemcisi olan makineme hiç bir pardus sürümü
> acpi kapalı ve güvenli kipte kurulumu yapmamıştım.
>
> 2009.2 de devam eden Phaser 3160 laser yazcısının yüklü splix v 2.0.0
> sürücüsüyle çalışmaması sorunu hala devam ediyor.
> BT878 cipsetli (inca) tv kartı 2009.2 de olduğu gibi yeni tv.conf dosyası
> [...]

ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!
Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK