[Pardus-kullanicilari] 2011, sorunlar.

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
22 Oca 2011 Cmt 16:25:08 EET

2011 i boş bir hdd ye kurdum.
Daha doğrusu kurmaya çalıştım.

İlk pardus çıktığından beri kullanan biri olarak kurulum sırasında  hiç bu
kadar zor ve karışık sabit disk yapılandırma ekranı görmemiştim.
Nvidia ekran kartı ve amd işlemcisi olan makineme hiç bir pardus sürümü acpi
kapalı ve güvenli kipte kurulumu yapmamıştım.

2009.2 de devam eden Phaser 3160 laser yazcısının yüklü splix v 2.0.0
sürücüsüyle çalışmaması sorunu hala devam ediyor.
BT878 cipsetli (inca) tv kartı 2009.2 de olduğu gibi yeni tv.conf dosyası
oluşturmadan ve modulleri yeniden yüklemeden çalışmıyor.

Ayrıc zaten duyuruda bildirilen hatalar elbet düzelir..

Skype depoda olsa ne iyi olurdu...
Pavi'nin 2011 için olan pisisi olsa ne iyi olurdu..

Kolay gelsin..

--
Doç. Dr. Ünal Özüm
Cumhuriyet Üniversitesi Tıp Fakültesi