[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 inca modem

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Oca 2011 Cum 18:45:47 EET

Arkadaşım
Bende halihazırda INCA wireless modem kullanıyorum.Wireless ağ olarak
tanıtıp wpa şifremi girip scan ettiğimde modemi gördüğünde üzerine tıklayıp
tamam dedikten sonra sistemi yeniden başlattığımda otomatik bağlan
kutucuğunu işaretlediğim için sorunsuz bağlanıyor.İlk tanıtma işleminde
Pardus 2009 da olduğu gibi hemen wireless ağ aktive olmuyor sistemi yeniden
başlatınca aktive oluyor.Bu belki Network managerden ya da Modemden.Hoş
Airties 206 Modemde de aynı davranışı sergiledi.Sizin yerinizde olsam 2011
kurulumundan sonra dener  yine bağlanamazsanız ethernet kablo ile modeme
bağlanıp Serdar bey in istediği dosyayı atarsanız sorununuz nedir
görülür.Kolay gelsin