[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 inca modem

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
21 Oca 2011 Cum 17:37:13 EET

On Fri, 21 Jan 2011 15:55:20 +0200
abdulkerim aydın <a.kerim.aydin at gmail.com> wrote:

Merhaba;

> Pardus 2009'u kurar kurmaz inca modemim ile internete bağlanabiliyorken,
> Pardus 2011 kurunca otomatik tanımasına rağmen bir türlü internete
> giremedim. Tekrar Pardus 2009 kurdum ve şimdi 2009'dan yazıyorum.

Otomatik tanımasından kastınız nedir? Konsoldan ifconfig -a komutunu
verdiğinizde kablolu ya da kablosuz, hangi ağdan bağlanıyorsanız o ağ
arayüzü ip alabiliyor mu?

Eğer IP alabildiyseniz dns'lerinizin düzgün yazıldığından emin
misiniz? /etc/resolv.conf dosyanızda ne yazıyor?

--
Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr>