[Pardus-kullanicilari] Dreamwiever ve fireworks benzeri program var mı linuxta ?

Serhat Eyişekerciler pardus at arenayazilim.com
14 Oca 2011 Cum 15:10:09 EET

Çıktığından beri .Net üzerinde çalışıyorum. Artık PHP ye geçiyorum yavaş
yavaş. Bir yandan da Java üzerinde çalışıyorum. Netbeans kullanıyorum.
Şimdilik işimi görüyor. Eminim alternatifleri vardır.
http://netbeans.org/ bu adresten inceleyebilirsin.
2009.2 kullanıyorum. Depoda göremedim ama sitesinden indirip kurabilirsin.

Fireworks için değil ama dreamweaver yerine kullanabilirsin sanırım.

Kolay gelsin.